littleprincesmom Al birini vur ötekini. Benimde ayni duzenli uykusu uok. Gunduzleri yarım saat uyur. Geceleri saat basi kalkar. Uyanikken cok mız miz. Emecegi zaman merasimle emer. Daha gözunu acmadan baslar aglamaya. Yalnız degilsin 🙂🙂