Güzel anneler oğlum 10,5 aylık. Yürüme çabaları içine girdik tek eliyle dik durmaya çalışıyor bu günlerde. Ve son 3 gündür kesinlikle altını değiştirmeme yani yatmasına izin vermiyor. Ayakta bezini değiştiriyorum mecburen. Telefonlar müzikler oyuncaklar neler neler uğraştım ama nafile…başta bezini
tam değiştirirken kaçıyordu şimdi ise yatmaya dahi izin vermiyor hemen dönüyor ve emekliyor. Kabız değil pişiği yok sırtında yada poposunda bi anormallik yok. Sizce neden böyle yapıyor ne yapmam lazım çok çaresizim o ağladıkça ben de ağlıyorum sinirden 😢