Turna Bi kaç gündür uyuyan yada yatan birine vurma kendine vurma gibi eylemlerde bulunuyor hayır dediğim şeyi bana hayır diyerek göstererek yapıyor 😂normal mi bunlar kardeşi oldu teni acaba ondan mı yapıyor bu vurma eylemini
MS-01 Turna benim oğlumda 15 aylik ayagimi bile 8sirmaya kalkisiyor yere eğildim mi.uzerime çıkıyor oyuncaklarını cok kafama geçirdiği oldu halada yapiyor birde gülüyor arkasından vurunca yüzüme kafama indiriyor
mrszng03 Çevremde ki bi iki tanıdığımın çocukları da öyle yaşları aynı aralıkta sanırım oda bi sendrom 😅 kardeşten değildir yani :)
Cicekimftm Turna ısırmayıda biliyor bazen eti koparacak şekilde 😁😁 babanı ısır diyorum direk ısırıyor.benide bazen boş bulunca iyi dişliyor