Bebeğim 35 haftalık doğdu 11 gün küvezde kaldı ilk ay kontrolünde böbrek genişlemesi olduğunu öğrendim 9mm büyüklüğünde, doktor çok önemsenecek bişey değil muhtemelen sünnette olduktan sonra kendiliğinden geçecektir dedi ama yinede içim rahat etmedi benım bu durumu yaşayan varmı 🙈🙄