16 aylık hatta bir hafta sonra 17.ci ayına girecek oğlum var ama hiç konuşmuyor. Herşeyi anlıyor, abisini anında taklit ediyor, konuşma kartları ile beni dinlemeyi çok seviyor ama ıh ıh dan başka hiç birseyi yok 😔 benzer durumda olup da bebesi konuşan var mı? Kaç aylıkken başladı ?