melodiprenses Merhaba güzel anneler. Bebeğim 4 aylık biberonla beslenirken biberon ucu kaç delikli olmalı?
Mom090 melodiprenses ilk 1 numaraydı sanırım tek delikle başladık 4.ay gibiydi 2 delikli kullandık sonra 10 ay gibi 4 delikliye geçtim 🤷🏼♀️
Nohutannesi melodiprenses bebeğe göre değişiyor sanırım🤔iki delikliler +6 diye biliyorum. Biz hala tek deliklide boğuluyoruz aventte🙄utanmasak deliksiz arayacağız 😂
0101adana Nazlberenn bizde 6 AY BİTECEK 2 NUMARA ALDIM ANCAK KLASİK BİBERONA ALIŞTIGI İÇİN ALMAKTA ZORLANIYOR AVENT VERMEK İSTİYORUM NASIL SEVECEK ALACAK BİLEMEDİM
Nazlberenn 0101adana keske klasikten devam etseydiniz.bende farklı biberon almıştım icmedi avente geri döndüm. Ama zorlayın tabi gece falan verin alışır insallah