Bsrtan evet kaldık. herşeyde tek tek ayrıntı veriyorlar, ilgileniyorlar. Ve iyikide erken yaptırmışim diyorum. Şuan hareketlendi ve hareket ettikçe belki daha çok aciyacakti. Biz doktorumuzdan memnun kaldık. bişey olduğu Zaman whatsapdan eşimle konuşuyorlardı. Ve mesaja hemen cevap veriyordu.