aziz_sevara gecen hafta yaptırdım kayıt acıp odaya cıkarttılar bir saat odada kan falan aldılar tamamen bayıltma oldu 1165 TL 20 dk falan sürdü tekrar odaya gecirdiler 1 saat yattı uyanana kadar yemeğe kadar getirdiler cok ilgilendiler sonra doktor geldi istediğin zaman cıkabilirsin dedi tekrar muayneye gidildi ücret almadılar hatta sünnet olduğuna dair kahramanlık belgesi verdi oğlumun adına cok begendim orayı ilk defa gittim rabbim kısmet ederse bida hamile olursam direk o hastane cokta temiz