Azra_2101 bende yaptırıyorum komple vücut ve yüzüm. Ama benim bir süre sonra yüzümde sivilceler çoğaldı çok rahatsız oluyorum hayatım boyunca hiç yüzümde sivilce çıkmazdı herkes normal diyor ama bilemedim gececek gibide durmuyo kaşınıyor,Bu arada memnunum benim çoktu yüzümde 5. Seansım olacak azaldı ama iğneliyi herkes tavsiye ediyor bilemiyorum