Beyza5151 Bebegım bıberonu kendısı tutmak ıstıyor. Bende kulplu biberon alayım dedim mama vermek için. Yalnız delikleri çok büyük geldi gözüme. Biz hala 1 numara biberon kapağı kullanıyoruz. Akışı cok yavas olan bir alıştırma bardağı var mı bildiginiz akıtmayan?
Dnzkizi Beyza5151 mamajo alistirma bardaklarina bakin bebek cekmedigi surece akmiyordu galiba hatta yan tutsan elinizdende dusurseniz su akitmiyi dokulmuyor
Sltn Beyza5151 denemek amaçlı wee baby almıştım kendisi tutmak istediğinde verdim eline onu kullanıyorum suan için memnunum.fiyatı da uygun bir deneyin belki kabul etmezse alıştırma bardağı boşa para vermesiniz.
MerveSara Beyza5151 Alıştırma biberonuna diğer biberon ucunu takabilirsiz, genelde uyuyor birbirlerine . Avente mamajoonun ucunu takıyorum ben yavaş içmek istediğinde .🤗
Beyza5151 MerveSara bende avent cam biberon var 250 ml. Onun ucu da baya büyük diğerlerine olacagini sanmiyorum canım. Bide lansinoh var onun ucuda bi değişik olur mu olmaz mı bilemedim
Sltn Beyza5151 ben market alışverişinde denk gelip almıştım 10 15 arası birseydi ram hatırlamıyorum ama é bebekte 20 lira falandi.