Gullu60 Gece beslenmesine dikkat etmek lazım ,ben uyanmadiklarinda dahi Max 4 saat bırakıyorum mamasiz ,8 aylıklar şu an..Gün içinde de ek gıdada sevdikleri şeyleri sueekli karıştırıp yapıyorum ,mutlaka tereyağ ,pekmez ,ceviz ve muz oluyor yaptığım şeylerin içinde.Aurica bebek bisküvi kullanıyorum el yapımı..Bir yandan evde ke din pirinci yıkayıp kurutup kahve makinesinde çekip pirinç unu yapıyorum onunla corbalara ekliyorum muhallebi yapıyorum..Yulaf , İrmik kullanıyorum meyve purelerinde.Gun icknde mesela saat 10.00 da mama içtilerse 11.30 çorba .krep ,bebek keki vs yapıp yediriyorum bir parça sonra yeniden mama saatinin 1 saat arkasında pirinç unu ve tereyağ ile muhallebi püre veriyorum sonra mamanın arkasina 1 saat sonra yeniden bebek bisküvisi meyve püresi vs veriyorum derken günde 6-7 öğün biberon /3-4 öğün de ek gıda veriyorum ara öğün şeklinde..
Mutlaka et suyu , tereyağ ,ceviz ,yumurta sarısı ,muz ,pirinç unu kullanmanızı tavsiye ederim.Hem hepsi gelişim sağlıyor hemde hareketlendikleri için kilo alımları azalmıyor