Nazlidk sabredin bizde meme reddi yaşıyoruz atak bitince meme reddi de geçiyor kalıcı değil sakin olun kendisinin memeyi istemesini bekleyin zor gerçekten aç kaldı diye tedirgin oluyor insan ama sabredin öbür türlü iyice inat ediyor komple bırakır korkusu yaşadım ve kendisi istedikçe veriyorum, hiç yapmamıştım uzanarak emziriyorum yeter ki emsin diye siz de deneyin, pozisyon da değiştirin, uykuda verin düzelecek inşallah bu bir süreç 🤲