Bebeğim 4.5 aylık. Emmiyor, sütümü sağıp veriyorum almıyor. Biberonla Mama veriyorum almıyor, kaşıkla veriyorum almıyor. Mama değiştiriyorum almıyor 😭😭Aç 😢 aç olduğu için uyuyamıyor 😞 2. Aydan beri yapmadığım kalmadı. Ben ne yapacağım şimdi ??? Yardım edin