Kızlar 1 haftadır diş ağrısı çekiyorum bugün doktora gittim 20 lik dişim gömülü ve yamukmuş Buda önündeki dişe baskı yapıyormuş oyüzden iltihap kapmış cerrahi şekilde yarıp almaları gerekiyormuş dişi ve öndeki dişede kanal tedavisi dedi. Korkuyorum dişten normal bir diş çektirsem bile okadar ağrım oluyorki 10 gün ağrı çekiyorum bu tedaviyi yaptırınca nasıl olur tahmin edemiyorum 😣😔😔