Beyaz tenli çocuklarda yüz hassasiyeti olabiliyormuş. Bizim doktorumuz öyle söyledi fazla öpmeyin demişti. Hatta sedefe benzer şeyler olabilir ama Sedef değildir korkmayın dedi. Sizde öpüyorsanız bir süre öpmeyin. Bi kaç gün takipten sonra tedbir amaçlı bi uzmana götürün derim.