Erayeren Bebeğim 20 günlük bugün ateşi yükseldi hastaneye götürdüm kontrol ettikten sonra enfeksiyondan şüpheleniyoruz diyerek yoğun bakıma yatırdılar 😢 idrar yolu enfeksiyonu sanırım tahlil sonuçlarından anladığımız başına böyle birşey gelen varmı
Utkuu Erayeren bizde 27 günlükdü galiba ateşten yatırmışlardı insanın canı çok sıkılıyor gerçekten ama onun iyiliği için mecbur işte🙄
Ece156 Erayeren benim oğlum da 18 günlükken 1 hafta küvezde kaldı enfeksiyon çıktı. İnfluenza olmuştu. 1 hafta antibiyotik tedavisi uygulandı sonra sağ Salim kucağıma aldım çok şükür. Zor bir dönem ama endişelenmeyin hastanede emin ellerde oluyorlar