Gok_53 Canım benim kızımın da vardı doğduğunda Kardiyoloji çektirdik masum Üfürüm demişlerdi. Üç ay sonra gittiğimizde ise büyük çoğunluğu kapanmış gerisi de kapanır demişlerdi.Kızım şu an 1,5yaşında geçenlerde kontrolü vardı Doktor üfürümü hala duyuyorum dedi. Biz de eğer küçük bir şeyse şimdiye kadar kapanması lazımdı diye düşündük tekrar Kardiyoloji çektirdik ama delik falan gözükmedi. Herhalde 2 yaşına kadar anca geçiyor bu üfürümler. Ama genellikle bu ürünler masum oluyor fazla endişelenmene gerek yok🥰