Kızlar bebeğim doğdu emzirmem için kucağıma verdiklerinde kulağında minicik bir delik gördüm doktor normal bazı insanlar böyle doğar dedi internetten araştırdım doğum kusuru olarak geçiyor ama zararsız diyor sonra da kapanmıyormuş bazen enfeksiyon bile kapabiliyormuş var mı bilgisi olan çevresinde olan kapanmayacak mı bu minik delik 🥺😭