Yaraliceylan Selam kızlar mübarek 3 aylar geliyor malum ve ben 3 senelik evliyim 3 sene boyunca hep aynı seyler oluyor artık çok sıkılıyorum bu durumdan eşinin ailesiyle ayni mahallede oturuyoruz kayinpederim de özel ve dini günlerde evde okuyir onun disinda hic izinsiz hergun cakisiyor gece gelip sabah gidiyor benimde sonucta ailem var bende kandil bayram olsun gtmek istiorum ama hep kandilde bayramda birlikte olalaim yiyelim içelim istiyor eşinin ailesi bende haklı olarak kendi ailemize görmek gitmek istiorum ama sorun oliyor bişey söylemiyor ama gönül koyuyorlar kendi kızları oğulları hepsi yanlarına gelsin isteniliyor ama bende kendi aileme gitmek isteyince hep bi laf ile onlarla olmam gerekliymiş gibi hissediliyorum ne yapicam bilmiyorum kimsenin gönlü kalsin da istemiyorum ailem beni zorlamıyor gek die ama girmeyince de benim icim kotu oluyor... 😢🤔🙄
ilknurcelik Yaraliceylan sen nasıl istiyorsan öyle yap ailene gideceksin tabiki onların bunu düşünemiyor olması tuhaf. Kimseyi takma cevap da verme bir süre sonra alışırlar
Yaraliceylan ilknurcelik ama iste bukez de onlara gitmezsem gönül koyuyorlar bi bayramda kandilde evdeyiz die