Merhaba hanımlar herkes çok üstüme geldi sizlerede sormak istedim oğlum 22 aylık kolay kelimeleri söylüyor algısı harika herseyi getir götür yapıyor fakat cümle kurmuyor ne zaman oluyor keşime cümle nasıl ilerliyor sizlerin ? Kızım 1 bucuk yasını az gecmiş mesela videolarına bakıyorum dedigi cogu anlasılıyor yani kafaya takmış durumdayım cevap verirseniz seviirim 🙁🙁