Yanımda biri varken veya biryere gittiğimde bebegimle çok fazla ilgileniyorum oyunlar oynuyorum. Ama evde tek başınayken çok endişeli oluyorum bu yüzden çok ilgilenemiyorum. Sürekli yanımda birisi olsun istiyorum. 6 aylık bebeğim var. Benim gibi olan varmı acaba ?