buselidunya Kızlar merhaba🌸 2 buçuk aylık bi kızım var eldivenlerini çıkardığımdan beri boş bulduğu her dk parmaklarını emiyor yaşayan var mı bırakması için n’apmam gerek 🤷🏻♀️
MerveDerki buselidunya normal galiba canım her bebekte oluyo genelde benim oğlumda çok emiyodu o dönemlerde eldiven giydiriyodum çıkarıyodu çorap giydiriyodum onla beraber emiyodu 😄 sonra bıraktı ama.
Kavinsmom Her bebek hemen hemen yapar, eline asla müdahele etmeyin dr önermiyor, alışkanlık bırakacak bir şey değil bu dönemde rahat olun
Mom987 yademila-48 Aksine elini tanıması gerek normal süreç her bebek yapar parmak emilip enfeksiyon kapılmaz siz evinizin hijyenine dikkat edin yeter. Yarın bir gün her gördüğü şeyi de ağzına atmak isteyecek. Gerek oral dönem gerekse dişlerini kaşımak için
FerahKuzum Bırakması için uğraşmamalısnız bırakın elleni tanısın engel olmayın lütfen. Bütün bebekler bnu yapar.
yademila-48 FerahKuzum elleri heryere değiyor ve ağzına alıyor damağını yırtabiliyorlar ben hemşireyim ve karşılaşıyorum hastanede enfeksiyondan falan çok yatan var canım
RuzgarMommys 2 aylik bebek ellerini taniyor agzina sokmasi gayet normal müdahale etmeyin Nesine yardım
FerahKuzum yademila-48 olur mu 0-1 yaş oral dönem çocuk her şeyi ağzıyla tanır. Tehlike arz etmediği sürece elindekini bile almamak gerek. Siz hemşiresniz dha iyi bliyor olmanız gerek. Zaten 2.5 aylık bebek nereyi elleyecek ki? Ellerni sık sık silseniz yeterli bence siz de müdhle etmeyin.
yademila-48 FerahKuzum ben çok fazla karşılaştım ellerinden enfeksiyon kapan bebek damağını tırnaklarıyla yaralayan tabi ki de tanıyacak keşfedecek ama bu sürekli hale gelen birşey olmamalı ben ondan bahsediyorum hadda parmağı kısa kalan bebekler var o emme yüzünden
yademila-48 Mom987 ben çok fazla karşılaştım ellerinden enfeksiyon kapan bebek damağını tırnaklarıyla yaralayan tabi ki de tanıyacak keşfedecek ama bu sürekli hale gelen birşey olmamalı ben ondan bahsediyorum hadda parmağı kısa kalan bebekler var o emme yüzünden
badew buselidunya bıraktırma sakin o kendini öyle rahatlatıyor.brnim kızim da aşırı derecede yapardı herkes biraktir falan der kızardı ben hiç müdahale etmedim sonra kendiliğinden birakti
Hsnalim buselidunya bu bir süreç hu bebeginin sağlıklı olduğunu gosteriyir belirli haftalarda el kesfi başlar eller ağıza gider ayni donem benim bebegimde lutfen sendr ellerinden eldiveni cikart ve jesfetmesini baltalama :)
Esilsarecvk buselidunya artık eldivenlerini de çıkarmanız elleriyle dokunmayı keşfetmeyi öğrenmesi lazım bence biz 40 dan sonra hiç takmadık elini emmesi de gayet normal 👍🏻
su-perisi buselidunya mudahale etmeyin canim her bebek o aylarda yapiyo ellerini kesfediyo suan, illaki birakacaktir senin bisey yaomana gerek yok🥰