Kızlar sütüm kesildi 1 buçuk aydır sadece mama kullanıyoruz emzirme danışmanı dilruba hanımın çayını ve b12 ilacını adım düzenli kullanıyorum ama bebeğim 4. Ay atağında zaten normalde durmayan bebek atak haftası geldiğinde hiç durmaz oluyor sütümü 2 saatte bir sağmam gerekiyor ama yok ben kendimi de evimin işini de geçtim zaten yemeğimi yapacak zor vakit buluyorum ne zaman boşluk bulursam o zaman süt sağıyorum yemek yapıp yiyiyorum böyle oluncada sütüm çoğalmıyor şaşırdım ben artık destek alacak kimsemde yok artık çaresiz kaldım ya artık kabullenicem mamaya devam edicem bi yandan da kahroluyorum napıcam ben ya