elimde asansörlü yatağa yapışan beşik var sadece bebeğimin 40ı çıkana kadar zar zor kullandım niye derseniz bebeğim kolikti sallıyordum ama daha hızlı sallanmak istiyordu bende hamak aldım beşik öylece kaldı sıfırı 900 ₺ alırsan yanında korumalıkları üstündeydi ama yatağını ben aldım 250 ₺ ye yatak+korumalık +beşik 500₺