Urasmusab benim oglum oldu sütüm azdı 3 buçuk aylıkdık oglum baldızım dogum yapdı bir kızı oldu onun bebeyi küçükdü güzel yiyemiyordu gögüsleri taşiyordu eşinin helaliyi ile benim oğlanı yedirdi sagolsun 6 ayına kadar ondan sonra yüzlerimizi tanıdı onu yemedi zaten sonra ek qıdalara geçiş yapdık