1 şubatta ilk bebeğimi kucağıma aldım. Sürekli kan şekeri düşüyordu ve uyanmıyordu. Emziremiyordum. Hastanede annemin yardımı ile zar zor tutturduk. Ama sonra yine kan şekeri düştü evimde tek kalınca benim acemiliğimden tutturamadım. Sağıp verdim. Yetmedi sütüm. Yoğun bakıma yatırdılar biberonla beslediler iyice biberonla alıştı sonra memeye dönderemedim. Herşeyi denedim silikon uç herşeyi vs. Denedim ama olmadı ve sütüm iyice azaldı pompayla sağmaktan. Bende hem mama hem olan sütümü veriyordum. En son dün gece 3 sağdım ve bugün akşam saat 6 oldu sütüm yeni birikti ama çok az. Sütümü kesmeyi düşünüyorum üzülerek 😔 Sizce ne yapmam lazım bana akıl verir misiniz?