Defneninannesi aynen bende ayaklarını karnına bastırıp gazını çıkartıyorum iyi geliyor ama kakasını o şekilde pek fayda etmiyor ne yapacağımı şaşırdım sadece kulak çöpü zeytinyağı yapınca rahatlıyor dediğiniz gibi çocuk etrafa gülücükler saçıyor rahatından