Merhaba kızlar 15 şubatta doğum yaptım sezaryanla sütüm inmedi şırıngayla verdik hemşire biberona geçin diyince ona geçiş yaptık dün ilk sarı sütüm geldi makineyle sağıyoruz dünden beri memeyi tutsun istiyorum çekse devamı gelecek ama bu sefer de o memeyi tutmak istemiyor nasıl tutturabilirim tekrar😔😔