Merhaba sevgili anneler 2 gündür bebeğimle meme reddi yaşıyoruz. Acaba biberona çok mu alıştı ya da atak döneminde mi diye düşünüyorum. Memeden soğumasını istemiyorum en az 6 ay emzirmek istiyorum ve daha 1.5 aylık. Siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı, nasıl çözüm ürettiniz, başarılı oldunuz mu ? Kendimi kötü hissediyorum o ağlıyor ben ağlıyorum dertleşelim istedim.