MesOz Emziriyorsan alerji yapabilecek bi şey yiyip içmiş olabilirsin, bu da çişini ve kakasını asitleyip geçmeyen pişik yapmış olabilir. Sadece 1 kere ıslak mendille silmeyle derisi kalkacak kadar pişik pek mümkün olmuyor. Nereden biliyorum? Büyük oğlumda da aynı şeyi yaşamıştık. Emzirmiyorsan mamayla besleniyorsa da ıslak mendile hiç alıştırmadığın için olmuştur ama bu da çok düşük bi ihtimal. Altını açık bırakmaya çalış, içinde çinko olan kremlerden (Hamazinc, Oksizinc gibi) sür ama günde 2 kereden fazla sürme, cildi pişikten çok açıldıysa Trosyd gibi mantar önleyici krem de sürebilirsin bu da günde 2’yi geçmemeli. Geçmiş olsun.