MelissaYurtsever Merhaba sevgili anneler nasılsınız? Oğlum 8 ay 10 günlük🥰 Alt iki diş çıktı, şimdi üst iki diş çıkıyor.. Fakat çok iştahsız😔 Önceden çok güzel yiyen bir bebekti.. sizlerde yaşadınız mı bu durumu? Neler yaptınız? Tavsiyeleriniz neler?
covirgin MelissaYurtsever benim oğlumda öyle sadece kahvaltıyı severek yiyor bide yoğurdu soğuk diye hoiuna gidiyor onun dışında bişey yediremiyorum😪
NicoRobin MelissaYurtsever biraz önce tam olarak bu sebepten ağlamaklı olan biri olarak yazıyorum. Alt 2 çıktı. Üst 2 dişi 1 hafta arayla geldi. Geldi ama işte çıkınca yer mi dedim ı ıh. Önceden de çok yiyen bi bebek değil zaten. Yediği zamanlar bir öğün 1 kase çorba mesela (benimki 2 3 kase yerdi diyenlere istinaden bu dediğim) sadece mama içiyor 2 gündür. Bugün hele onu da zar zor içti sabahtan beri içtiği 2 defa 180 cc mama. Su bile içmiyor ağlayacam. Ek gıdaya geçtik dedim çift çekilmiş kıymalar bal kabakları ne biliyim tarhanalar falan.. Hepsi buzluk bekliyor yediremiyorum. Çok üzülüyorum güzel beslenemiyor vitamini proteini eksik kalacak diye 😓
MelissaYurtsever covirgin Ah ah ne yapıcaz hiç bilmiyorum hiç birşey yemese bile yoğurt yiyen çocuk yoğurt yemiyor
MelissaYurtsever NicoRobin aynı şeyleri yaşamışız sanırım saatlerdir sabır çekiyorum😊 Akşam yemeği 2-3 kaşık çorba ve yoğurt ile kapadık. Duş aldık uykuya geçicez😓