Banu_alper Baharceyhan et olarak kofte yaptim onu da az zeytinyag ve biraz su koyup pisirdim balik firinda yaptim buglama olarak tavukda organik olmadigi icin pek yedirmiyorum arada tavuksuyu corba yapiyorum o kadar ama baligi buharda pisiriyorlar
Annis-ogul Baharceyhan 5 aylıkken başladım hemen hemen tadimlardayiz suanda .mama ile beslendiği icin
Demet_k Baharceyhan ilerleyen zamanlarda zaten çorbalara geçilecek. Buhar makinası ozaman işe yararmı bilmiyorum.
Arfeasli Baharceyhan BN hemen geçtim süzgeçten bi yazi okumuştum suyunda da vitamin var buhar olup ucuyo diye mantıklı geldi
Duyguuu35 Evdeki metal süzgeci kullnıp buharda pişiriyorum bende makine çok gereksiz geliyor uzun süre kullanılmıyor çnkü
DPK12-_ Baharceyhan balık yapmadım henüz ama buharda pişirip çatal ile ezip vermeyi düşünüyorum tsvukda tavuğun göğsünü çorbaya katıyorum
Dasbaby Baharceyhan makinede yapıyorum gayet memnunum… Piştimi pişmedimi aklımda kalmıyor vitamini gittimi ettimi.Çok rahat…