Serifege Merhaba canım anneler 2 ay 9 gunluk bebegim var pusette uyumayi col seviyor ev tipi ana kucaklarindan almak istemedim halilarim yeni tüy birakiyor da onlaron yuksek salincal gibi olani var kullanip memnun kalan var mi cok kararsizim
Zeynep3000 Serifege bence salıncak alma kesinlikle hiç Bi çocuk kullanmıyor çevremde çok çocuk var hepsinin de var salıncağı bizimde var hiç kimse kullanmıyor Bi kenarda duruyor sadece. Çocuklar binmek istemiyor hoşlarına gitmiyor demekki. Ve benim oğlumun kolu çıktı salıncakta o günden sonra kaldırdık salıncağı.
Serifege Zeynep3000 yaa cok gecmis olsun pusette de yatirmak istemiyorum ama onun disinda besik vs yatmıyor