Edakucukuslu Güzel anneler Nasılsınız🙂 Kandiliniz mübarek olsun 🙂 sağlık ocağından aradılar kan tahlili için rutin bişi dediler doktorumuzu aradım yaptırabilirsin dedi sizler yaptırdınız mı neleri kapsıyor bu tahlil bilgi verebilirmisiniz😌
mermik Edakucukuslu biz yaptırdık. Genel kan sayımı hemogram, b12, demir, d vitamini ve immunglobulinE bakildo
Huzurum41 Edakucukuslu Şuan Bizde 9 Ayın İçindeyiz Geçende Gittim Sağlık Ocağına Bişey Demedi Ebe 1 yaşına Geldiğinde Gelirsin Dedi
Circassian_ Edakucukuslu bızım doktorumuz saglık ocagı ısrarcı olmadıkca 1 yas oncesı onermıyorum demıstı. Zaten Allah korusun bır sey varsa da 1-3 yas arası erken teshıs oluyormus. Tabı tercih sızın
Edakucukuslu Huzurum41 belki size öyle uygun görmüşlerdir benim bi kan hastalığı taşıyıcılığım var belki ondan erken davranmıştır 🙂
Edakucukuslu Huzurum41 erkek bebek 7 aylık 8 kiloydu birdaha da gidemedik doktora şimdi bilemiyorum maalesef 🙂