Sivsibella Merhaba arkadaşlar kızım 19 aylık olmak üzere tırnaklarını asla kestirmiyir hep uyurken kesiyorum onda da huylaniyor kiprasiyor hep yamuk yumuk oluyor sizler nasıl yapıyorsunuz ne kullaniyosunuz törpü alsam daha mı kolsy duzeltirim tırnaklarını
Mom780 Sivsibella kızım 16 aylık herseferinde ilgisini çekiyor keserken dikkatlice izliyor ee birazda maymunluk yapıyoruz tabi 😂😂
Deren_Hatun Sivsibella doğduğundan beri uyanıkken kesiyorum alıştı galiba artık ses etmiyor hareket etmiyor 17 aylık :)
jap Sivsibella 22 aylık kızım. Uykusunda kesiyorum bende. Bazen çekiyo elini 2 3 tanesini kesebiliyorum kalıyo öyle ertesi gün kalanları kesiyorum😂
Sivsibella Küçükken de ağlıyordu o yüzden hep uykuda kestim ama bozuldu tırnak yapısı iyice artık öneri arıyorum 😁
Ccansuu Sivsibella el tırnaklarını kendisi uzatıyor ses etmiyor ama ayak tırnaklarına dokundurmuyor bende uyurken ayağımda sallıyorum o ara kesiyorum baktım kıpırdıyor tekrar sallıyorum dalıyor hemen uykuya 🌱