Sfat ben de Neocate aylarca yediremedim pekmez kattım yine olmadı, sonunda kahve dünyasından vanilya şurubu aldım bi çay kaşığından az katıyorum her biberona öyle içiyor ancak. Gittikçe azaltıyorum vanilyayı alışacak gibi sade içmeye bir deneyin derim.