Minnakazro Arkadaşlar kızım 2.5 aylik bı haftadır kaka yapınca ishal şeklinde bol mukuslu doktora götürdüm ishal değil bu normal bebeğin rahatı nasılsa öyle davran kendine göre değil bı sürü laf dedi kızım sancdan kavranyo çok giydiriyor sn diyo kafayı yedim bugünde sulu köpüklü yaptı içinde küçük yeşil parçalar var mı bu durumu yaşayan ❓
Alinduru Minnakazro evet alerji belirtisi gibi bunlar. Huzursuzluk, uykuya dalamama, şiddetli gaz sancısı, mukuslu, cıvık, köpüklü, gürültülü kaka ve sık kaka yapma bunların hepsi kızımda da vardı.
Alp-kagan20 Minnakazro bennn aynisi oglum 2 ay 24 günlük oldu 1 hafta once kabizdi dr ilac verdi 1 gun yarim cay kasigi kullandik ogunden beri cocuk ishal gibi sümüklü sümüklü yapiyo dr normal yapiyor dedi ilk once yesilimsi yappti bağırsaklarında kalan kaka cikmistir dedi şimdi de sarimsi oldu artik 2 kere felan yapiyo ama az az yapiyor gaz çıkarırken yaptigi belli yani
Minnakazro Eminerd bilmiyorum ki ilk doğduğu zaman sadece antibiyotik alerjisi olduğunu biliyoruz o kadar hem anne sütü dışında birşey yemiyor ki
Minnakazro Alinduru çok yapmıyor kızim süt emince hemen bağırsak sesleri geliyor fakat bende de oluyor ağızdan bı yetiskin gibi geyirme oluyor eşim sen mi yaptın diyo yani😂 çok gazlı bu kız inslalah kısa sürede geçer