19052019 Var mı bebeği böyle olan 1 ay 18 günlüğüz bebeğim çok gaz çıkarıyor hemde aşağıdan büyük insan gibi aynı normal mi anormal mi 🤔
Yavuzumunannesi 19052019 bebeğin gazını çıkartabiliyorsa el açıp dua etmelisin 🙏🏻 Biz 49 günlüğüz ve her gün gaz sancısından dolayı bir saat uyku uyumuyor yavrum
Cansu10 19052019 biZimkide öyle gece bazen onun gaz sesine uyanıyorum ama bu iyi birşey bence gazını rahat kendi çıkarması
Aybars22 19052019 bebegimde öyle çok sesli gaz cikariyo bende şaşırıyorum bazen o mu yaptı diye ☺️. Kötü bişey yok aksine cikariyo diye sevinmeliyiz
19052019 Denisss Cansu10 Aybars22 Ayseakca Ya ne bilim insan tuhaf oluyor küçücük bedenden o kadar sesli çıkmasına tabi ki şükür ki çıkarıyor hani bu kadar çok ve sesli çıkarması acaba neden diye düşünüp duruyordum