Liyahatun Giray bizimde durdu yaklaşık 5.5 6ayda 2 kilo aldı sadece ama aynı zamanda inanılmaz hiperaktif bi bebek. Kilosu yüksek doğmuştu o yüzden kurtardık zayıf bi bebek olmadı çok şükür. Sebze ve bakliyat ağırlıklı beslendik ilk 6 ay multivitamin kullandım hem ben hem kızıma
Aaa-s Alerji nedeniyle oluşan atopik egzama için hipokort ve stafine kremlerini kullanan var mı acaba.? Doktorum bes gün kullan dedi kullandım bıraktıktan bi gün sonra bebegimin yüzü yine kırmızı ve pütürlü oldu.
Asyaelf Aaa-s ben hipokort kullandım bana da kortizon vsr bir hafta kullan dddi kullandım kesince kırmızılık tekrar olmadı yendiğiniz bir şey tekrar alerji tepkisi yapmıştır yüzünde farklı birşey yediniz mi alerji yapabilecek ?
Aaa-s Asyaelf lays yemiştim sade. O olabilir mi acaba ve kahvaltıda bi cay kasıgı bal yemiştim farklı olarak
Cerenskmn Hanımlar makarna da yumurta var mıdır internetten baktım Ankara makarna için yok diyor ama beni düşündürüyor
Rewarya Anldnmzz diyete rağmen mukus olayı bizde de var ama 20 günde ancak geçiyor mukus bizim ki tam geçmiş ti paket ekmek tüketerek başa döndüm
Liyahatun Rewarya kusura bakmayın daha yeni görüyorum mesajı. Ben regenesis kullanıyorum hamileliğimden beri doğumdan sonra bırakmadım. Kızıma multitabs kullandık 6 ay ek gıdaya başlayınca bıraktık şuan d vit ve kan ilacı kullanıyoruz sadece yaşına geldi