Giray ilk diyete başladığımda sütüm azalır diye alerji diyetisyeni önermişti bir süre kullandık ama alerji doktorumuz gerek görmedi kilosunun iyi olduğunu söyledi kestik. Sonra ek gıda dönemi başladığı için kendi doktorumuz da gerek görmedi o yüzden vermedik. Şuanda kilo alamamasının sebebi aslında yemiyor olmasından aşırı iştahsız bir bebek yani alerjiyle çok ilgisi kalmadığını söylüyor doktorumuz ilk zamanlar vardı sadece.