3 ay 2 günlük oğlum var. 5.ayin sonunda uyku eğitimi vericem ins. Ama danışmanlık almayı düşünmüyorum biraz burda okuduklarım , biraz kendi araştırdıklarimla. Ama aklıma takılan bir şey var.
Oglumu üzerimde poposuna pis piş ve ağzına emzik vererek uyutuyorum. 5-10 dk içinde hemen uyur zaten. Bugün yatakta pis pis yapayım dedim o şekilde de uyudu ama emziksiz rahatlayıp dalamiyor. Emziği gün içinde vermiyorum sadece uykuya geçerken veriyorum ve daldıktsn sonra ağzından çıkarıyorum. Gece uykusunda emzik aramiyor ama gündüz uykusunda kısa uyanislarda emzik olmadan tekrardan dalamiyor. Uyku eğitimi verirken emziği hayatımızdan çıkarmalı miyim yoksa kalmalı mı. 1 seneden sonra bıraktırmak istiyorum aslında ama ilerde bırakmak daha mı zor olur, fikri olanlardan fikir rica ediyorum.