Maviyesil121212 bonbonjelibon doktor sıkıntı görmediyse biraz daha beklemenizde fayda var bir anda yürüyorlar zaten. Sorun yoksa eli kulağındadır :)
Gulsah10 bonbonjelibon kanepeye yasla karşısına geç çağır kendine yada ellerinden sadece destek yap tutma yürütmeye çalış elinden tutarken yürüyosa bırak hemen düşmesin diye sakın ben öyle yapa yapa yürütmüştüm