Merhaba kızlar, oğlum 18 aylık olmak üzere ve doğduğundan beri park yatakta yatıyor. Geçen gün sabah pat diye bir sese uyandım ve tabi çığlık kıyamet ağlıyordu yataktan düşmüş çıkacağım diye uğraşırken. Odasındaki yatağı büyüyen beşiklerden ve artık odasına geçirmek istiyorum. Her iki yataktan da artık düşebilir ve nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz? 😊