muallim_annee Kizlar bebeğim 4 buçuk aylik.Kakasini iki üç günde bir yapıyor artık ama her gün çok fazla gaz yapıyor alttan ve çok kotu kokuyor . Normal mi kaka yapmadığı içindir dedi de annem ?