Merhaba anneler😊
bebeğim 2 ay 23 günlük, bu zamana kadar çok güzel gündüz uykularını yapardı, 2-3 saat tek seferde uyuduğu olurdu, şimdi en fazla 20 dk uyanıp kalkıyor, memeyi emerken huzursuz, acaba atak dönemine erken bir giriş mi yaptı bilemiyorum. Çok fazla emmek istiyor, ağlama krizleri had safhada. Ancak memede susturabiliyorum. Bu gibi durumları yaşayan vardır mutlaka.. sizce büyüme atağı mı??