Bittersweet Evde babamdan bulasti burnu tikaniyor surekli hapsiriyor. Serum fizyolojikle aciyorum burnunu atesi yok ama 2 aylik daha kucuk. Doktora götürmem gerekir mi acaba
Pelinibis Bittersweet her ihtimale karşı götür.. Bittersweet her ihtimale karşı götür. Benimde bebeğim 2 aylık. Grip olmadı ama daha çok küçük ihmal etme derim..
Sinem_ayaz Benimde bebeğim 2 ay 8 günlük bugün ben grip oldum maskeyle geziyorum çok korkuyorum o da hasta olcak diye inşallah hemen atlatırız