Merhaba 4 ay önce sezeyan doğum yaptım doğumdan sonrasıda biraz zordu benim için antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ilaçlar bitikten sonra karnımdaki ağrı geçmişti şimdi tekrardan ağrılarım var daha çok alt karnımda batma hissi var dokununca ağrı var yaşayan varmı ne yaptınız bilmek istiyorum