Sanem5580 Arkadaşlar vegaferon kullanıyorduk yan etkilerinden dolayı bıraktım. Kabız, uykuya geçememe gibi yan etkileri oldu. Birkaç ay sonra doktorq muayene gittik demiri düşük çıktı. Doktor sidefer verdi. Kullanan varmı memnunmusunuz???
ipek_annesi Valla 23 gündür kullanıyoruz Bi yan etkisi yok sadece sabah ki ilk makası biraz koyu ve kötü kokuyor bizde hamileyken öyleydi ama yadırgamadım