Meltem35
Serap5252
Poposunu her zaman pamuk ve ılık suyla siliyorum. Eğer dışarıda bir yere gideceksen çantama pamuk atıyorum,bir de küçük termosum var su koyuyorum. Eğer bir misafirliğe gideceksek zaten orada sıcak su temin ediyorum.
Şampuan indirimdeyken stokla mustela almıştım,geçen şubat indiriminde baby&me şampuan da aldım.
Islak mendil evet hiç kullanmıyor değilim, baby&me aldık masayı orayı burayı siliyorum oğlum bi yeri ellicek olursa dışardayken filan.Onu da işte indirimdeydi bulunsun dedik. Daha henüz 4 aylık oldu.
Deterjan olarak dalan granül sabun aldım,çift durulama yaptırıyorum ayrı yıkayıp.
Bebek bezi huggies almıştım stokla, ancak ülkeden çekiliyor bulduğum 5 numaraları filan alıyorum.Gittiği yere kadar 😂 akabinde sleepy denicem tam randımanlı. Şimdilik gündüz 2 sleepy bez kullanıyorum sorun olmadı.
Eğer huggieslerim bittiğinde memnun kalmazsam ybb yapabilirim,elimde hediye gelen 6 tane ybb var hatta arada kullandım da.
Pişik kremi mustela ve desitin var ama henüz pişik olmadı.
Bütçeler dahilinde gerçekten uygun ürünler var.
Eşimin çalıştığı yerin personel puanıyla mesela sadece prima alınabiliyor.Biz prima söylüyoruz sonra onu satıyoruz o şekilde alıyorum bebeğimin bezlerini ve diğer ihtiyaçlarını.