Eminos mnnakanne izofix bebeginizin guvenligi icin iyi cezasi yok bizde ogluma kraft kullaniyoruz 6 aydan beri su an 22 aylik cok memnunuz
Ecmel_Ege_17_21 mnnakanne tabi canım koltuğu araca takmak için küçük delikli yerler oluyor eğer yoksa hiçbir anlamı olmuyor isofixin
Astalavistababy mnnakanne bebek koltuğu denetlemesi yok canım kim söyledi onu ön koltukta kucakta taşıma yeter arka koltukta kucakta dahi olsa çevirmede kimse sana neden bebek koltuğun yok demez.
Gaaak Astalavistababy Yanlışınız var. Trafik kanununa göre boyu 150 cm den kısa ve36 kg ın altındaki çocukların oto koltukta seyahat etmesi zorunlu. Çocuk aracın içinde ve araç seyir halindeyken araçta oto koltuk bulunmuyorsa cezası var. Yanlış yönlendirmeyelim! @mnnakanne
nneslihan mnnakanne besafe izi comfort x3 isofix aldık, yüksek olduğu için kızım sıkılmadan oturuyor, yatış pozisyonu yeterli düzeyde. Birde Kilo aralığını 36 kilo olarak almayın çünkü kilo yükseldikçe güvenliği azalıyor bilginiz olsun
nneslihan mnnakanne https://www.google.com.tr/amp/muhendisbaba.com/2015/06/14/oto-koltugu-secimi/ canım burda daha detaylı yazıyor. Ama e bebekteki satıcı bize 0-36 dahi olsa 0-18 yada 9-18 kilo aralığındaki güvenliğini sağlamadığını söylemişti 18 kilo zaten 4 yaşa kadar kullanılıyor
EgeveAlyaninannesi mnnakanne isofiksli olmasi tabiki cok guzel guvenilir ama isofiksin olmamasi ceza anlamina gelmiyor sonucta hic duymadimda komsumuz var trafik polisi soracagim ilk gordugumde cok merak ettim 🤔 Birde isofiks yuksek modelli araclar icin oldugunu biliyorum biz alirken isofiksli almistik
Bsr06 mnnakanne britax römer 9-18 kg kullanıyoruz. İsofixli olmasına ve adac testindeki puanına göre tercih ettik.
Hunili mnnakanne ben geçen hafta britax römer trifix2 aldım izofiksli ve adak testinde de iyi bir puan almış çok tedirgindim fazla araştıramamıştım ama çok memnun kaldık oğlum rahat ediyor içinde. Bende artık ön koltuğa terfi ettim haliyle 😂 sadece yatış kademesi bana az geldi bi tık daha yatabilirmiş yani 👍🏻
mnnakanne Gaaak bizede öyle demişlerdi bide bazı oto koltukları trafige uygun olmaz uygun olanını alın ceza yazmasınlar felan dediler ama ne kadar dogru hiç bilmiyorum🤷♀️🤷♀️
Astalavistababy Gaaak çevirilen araçlarda o kadar çok eksik var ki koltuğa kadar akşam oluyor ondan bahsediyorum kimse sormuyor bebek koltuğu var mı diye trafik polisi değilim ama bebek koltuğu denetlemesi hiç denk gelmedim